Veel gestelde vragen (FAQ)

Ik ben een detaillist en wil graag inkopen doen, hoe zie ik de groothandelsprijzen?
Detaillisten kunnen bij ons in Trade Mart Utrecht inkopen doen, wij zijn iedere maandag van 10:00 t/m 17:00 geopend. Om via onze webshop inkopen te doen dient u zich eerst te registreren. Zodra uw account is goedgekeurd kunt u inloggen en worden onze groothandelsprijzen die u gewend bent weergegeven. Klik hier om te registreren.

Ik zie maar een (x) aantal strengen op een foto, is dit het maximale hoeveelheid dat ik kan bestellen?
Nee, onze bestelsysteem geeft automatisch aan zodra de maximale bestelhoeveelheid is bereikt. Tot die tijd kunt u zoveel aantal strengen bestellen als dat u wilt.

In de webshop staat een artikel op uitverkocht. Ik wil dit toch hebben. Wat nu? 
Alle artikelen dat we in onze webshop aanbieden worden iedere dinsdag opnieuw aangevuld. Wilt u de artikelen eerder hebben? Neem dan telefonisch 0493-479725 of via E-mail contact met ons op. Klik hier voor het contact-formulier.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dat is afhankelijk van uw betaling. Heeft u gekozen voor betalen via iDEAL en de bestelling voor 15.00 geplaatst, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden via PostNL. Heeft u gekozen voor de optie Vooruitbetalen? Dan verzenden wij uw bestelling binnen twee werkdagen nadat uw betaling bij ons binnen is.

Een artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. Wat nu?
De artikelen worden zo goed mogelijk beschreven door vermelding van maten, kleuren, aantallen/lengte per eenheid en een foto. Hebt u hier vragen over? Stel deze dan voordat u een bestelling plaatst. Dit voorkomt teleurstellingen. Consument heeft het recht het gekochte artikel binnen 7 dagen na levering aan ons onbeschadigd en ongebruikt te retourneren, na telefonisch of online retouraanvraag. Geld terug garantie binnen 7 dagen geldt alleen bij snoeren. Overige artikel(en) kunnen alleen binnen zeven dagen geruild worden tegen andere artikel(en).  Zie artikel 6.1  van de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Ik woon niet in Nederland. Kan ik toch bij jullie bestellen?
Jazeker. We leveren binnen alle landen van de EU. Woont u buiten de EU, stuur dan even een e-mail: info@soleyman-jewellery.nl . Bij vooruitbetaling heeft u de volgende gegevens nodig: IBAN nummer; NL.93.RABO 0120.6820.95 BIC(SWIFT) code; RABO NL 2U. Uw bestelling wordt verzonden via normale post.

Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens?
Uw gegevens zijn beschermd. De gegevens die nodig zijn voor de afwikkeling van de bestelling, worden opgeslagen in het kader van de afwikkeling van de bestelling en eventueel doorgeven aan (post)bedrijven die een deel van de dienstverlening van ons uitvoeren. Alle persoonsgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en worden volgens de wettelijke regels aangaande bescherming van persoonsgegevens en privacy door ons in acht genomen.

Andere vragen?
Indien u vragen heeft dat niet in de FAQ voorkomt, neem dan gerust contact met ons via telefoonnummer 0493/479725, of maak gebruik van het contact formulier.

 

TRADE MART JAARBEURS UTRECHT

Soleyman Jewellery & Edelstenen

2e etage, standnummer 629.

Alle rechten voorbehouden Soleyman Jewellery & Edelstenen © 2012